« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۴
 کاش فردي معناي اعتدال را براي ما تفسير مي‌کرد تا بدانيم يک‌ طرفه عمل کردن چه سنخيتي با اعتدال و ميانه‌روي دارد

 

آوای دنا:حجت‌الاسلام سيد علي‌محمد بزرگواري در گفتگو با فارس در ياسوج با اشاره به ديدار برخي از چهره‌هاي اصولگرا با رئيس‌جمهور اظهار کرد: آن‌گونه که در رسانه‌ها خوانده‌ام آقاي مصري و برخي اعضاي هيئت رئيسه مجلس با رئيس‌جمهور با نام جريان اصولگرا ديدار داشته‌اند.

وي با بيان اينکه آقاي مصري هم انتقاداتي نسبت به عملکرد دولت دارد، افزود: اگر ديداري با رئيس‌جمهور بوده بي‌شک دغدغه‌ها مطرح شده و مطالبه‌اي در کار نبوده است.

وي با ذکر اين مطلب ‌که جريان اصولگرا مطالبه‌اي از رئيس‌جمهور ندارد و به دنبال سهم‌خواهي نيست، افزود: سهمي باقي نمانده که اصولگرايان به دنبال آن باشند چراکه اين دولت در واگذاري مسئوليت‌ها از دولت اصلاحات هم اصلاحاتي‌تر چينش نيرو کرد و تنها شعار اعتدال را داد.

بزرگواري اعتدال را تنها يک شعار از سوي دولت دانست و گفت: کاش فردي معناي اعتدال را براي ما تفسير مي‌کرد تا بدانيم يک‌ طرفه عمل کردن چه سنخيتي با اعتدال و ميانه‌روي دارد.

وي با بيان اينکه جريان اصلاحات هنوز هم از دولت متوقع است، تصريح کرد: شواهد و قرائن نشان مي‌دهد که اين‌ها به حداکثر‌ها هم راضي نيستند و در آينده نزديک همانند خاتمي در دوره اصلاحات، روحاني را نيز از اتوبوس پياده خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: