« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری‌های دستگاه قضایی فعال و به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۱۲۰ طرح، کارخانه و کارگاه در ستاد ستاد قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی دادگستری استان مطرح و رفع شده و از رکود آن ها جلوگیری شده است.

دادگستری کهگیلویه‌وبویراحمد مشکلات ۱۲۰ طرح تولیدی را رفع کرد

سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این کارگاه ها و واحد های تولیدی، وضعیت اشتغال حدود یک هزار نفر از کارگران و کارکنان تثبیت و از بیکاری آنها جلوگیری شد.

وی افزود: اخیرا هم مشکلات ۶ واحد تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی دادگستری استان مطرح و تدابیر لازم اتخاذ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشکلات واحد های تولیدی این استان در کمترین زمان ممکن پیگیری و برطرف خواهد شد.

ملک حسینی ادامه داد: حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی جزو اولویت‌های دادگستری این استان است و از هیچ تلاشی برای ایجاد اشتغال و تولید کوتاهی نخواهیم کرد.

کارخانه قند یاسوج تنها واحد صنعتی استان در ۵۰سال قبل بوده اما اکنون ۴۲۲ جواز تاسیس با اشتغال ۹ هزار و ۶۶۴ نفر و ۵۲۱ پروانه بهره برداری با اشتغال هشت هزار و ۲۳۴ نفر در استان وجود دارد.

اینک ۱۰ شهرک و چهار ناحیه صنعتی فعل در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: