« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
فاطمی زاده : بحث خبر واطلاع رسانی یک امر بسیار مهم وحیات بخش در هر جامعه ای می باشد

 به گزارش آوای دنا،به مناسبت هفته ارتباطات وروابط عمومی از اصحاب رسانه در مدیریت آموزش وپرورش دهدشت تجلیل بعمل آمد.

در این نشست مدیرآموزش وپرورش دهدشت  ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات وروابط عمومی خبر واطلاع رسانی را امری مهم وحیاتی در هرجامعه ای دانست وگفت: روابط عمومی معرف اصلی هردستگاه واداره ای می باشد وبه گونه ای که از آن به عنوان زبان گویا نام برده می شود.

فریدون فاطمی زاده روابط عمومی های هر اداره ونهاد را کارآمدترین وفعال ترین افراد هردستگاه ونهاد خواند وگفت: با تلاش وهمت وهمکاری این قشر زحمت کش می باشد که توانائیها واطلاعات وعملکرد گروهی وفردی هر دستگاه به عموم اطلاع رسانی می شود وچنانچه اداره ویا نهادی بخواهد زمینه های پیشرفت وترقی زیر مجموعه خویش را به همگان اثبات نماید باید روابط عمومی کارآمد وشایسته ای داشته باشد.

مدیرآموزش وپرورش دهدشت گفت: در شرایط فعلی جامعه ایجاد نشاط ودادن روحیه علمی وعملی امری مهم وکارساز می باشد که این مهم از جمله وظایف مهم وبارز اصحاب رسانه می باشد.

 وی درمقایسه عملکرد آموزش وپرورش نسبت به سنوات گذشته در بحث رسانه ای گفت: چنانچه به نظر اصحاب رسانه پیشرفتی در این بین به نظر می رسد حاصل تلاش وپیگیریهای اصحاب رسانه وروابط عمومی این مدیریت می باشد که مراتب قدردانی وسپاس خویش را از همه این عزیزان اعلام می نمایم.

مسئول دفتراصحاب رسانه ای شهرستان کهگیلویه تقویت روابط عمومی را تقویت هر نهاد ودستگاه خواند وگفت: باتلاش وخدمات روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت روزانه حداقل یک خبر از مجموعه فعالیتهای آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه (دهدشت) برروی خبرگزاریهای مختلف کشور درج خواهد شد.

 کیوان سروش مقدم تصریح کرد : در مقایسه عملکردی که در بین تمامی ادارات شهرستان بعمل آمد روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت رتبه اول شهرستان را کسب نموده است که این هم جای بسی تقد یر وسپاس می باشد وبرآنیم که با همکاری فرمانداری محترم از این عزیزان در شورای اداری شهرستان تجلیل بعمل آید.

سایر اخبار دهدشت را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: