« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
در دومین سمینار روابط عمومی های استان خوزستان که در آبان ماه 92 برگزار شد روابط عمومی دانشگاه  صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر و پویای استان گردید

 

به گزارش آوای دنا، به مناسبت هفته روابط عمومی دکتر توکلی  ریاست دانشگاه ، به منظور ارج نهادن به زحمات یک ساله مدیر و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات و تلاش های آنان در راستای ارتقای فعالیت های دانشگاه در یک سال اخیر تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است در دومین سمینار روابط عمومی های استان خوزستان که در آبان ماه 92 برگزار شد روابط عمومی دانشگاه  صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر و پویای استان گردید.

پایگاه تحلیلی خبری آوای دنا نیزسالروز روابط عمومي و ارتباطات كه سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است را به عزیزان سختکوش و هنرمند و  نقش آفرينان عرصه روابط عمومي دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تبريك و تهنيت عرض مي نمايد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: