« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان این‌که جریان اصولگرا در عین این که ممکن است اختلاف سلیقه‌ای داشته باشند اما سرانجام به یک وحدت حداکثری دست خواهند یافت ابراز امیدواری کرد تا استارت این اتحاد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس زده شود

 

به گزارش آوای دنا،حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به خوبی تحرکات جریان اصلاح‌طلب در این زمینه دیده می‌شود.

وی گفت: آن‌ها از هم اکنون استارت کار را برای کسب حداکثر کرسی‌های مجلی در دوره آینده زده‌اند و برنامه‌های مشخصی برای این کار در محافل خود دارند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از تحرکات اصلاح‌طلبان برای حضور در هیئت رئیسه این دوره مجلس گفت و افزود: آن‌ها برای خیز برداشتن به سمت مجلس دهم اکنون در حال برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف خود در همین مجلس هستند.

به گزارش فارس ،حجت‌الاسلام بزرگواری در همین خصوص با بیان این‌که جریان اصولگرا در عین این که ممکن است اختلاف سلیقه‌ای داشته باشند اما سرانجام به یک وحدت حداکثری دست خواهند یافت ابراز امیدواری کرد تا استارت این اتحاد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس زده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: