« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
مفهوم زندگی انسان های مومن معتقد این است : ای آدم ها ، ای آدم ها ، ای آدم ها در تمام لحضه های اندیشیدن ، عمل کردن ، و انجام رفتارها، .بخشنده و مهربان باشید

 

آوای دنا-الف احمدی
بنام خدا

بهترین اندیشه ، راهنمائی عمل ، معیار سنجش

می خواهیم کاری را شروع کنیم ، با دقت تمام ، به انتهای مورد نظر برسد . مؤلفه یا مؤلفه هایی که کار را در مسیر درست هدایت می کند کدام است؟

روزهای زندگی ، هرروز ورق می خورد . صفحات آن زیاد می شود . هر انسانی به وسع دریافت اش از زندگی اندیشه ، رفتار  و عملی را در سابقه زندگی اش دارا می باشد .

تمام اندیشه ، اعمال ، رفتار نشات گرفته از اندیشه پذیرش شده در هنگام عمل است .

کسانی که اعتقاد و ایمان به خداوند بزرگ دارند انسان های خوشبختی هستند چرا ؟

مومنان با داشتن اعتقاد ، در دسترس خود ، اندیشه ای دارند . که راهنمای دائمی زندگی برای شروع و پایان کارها است .

در زندگی روزمره ، همه ما شاهد شروع و پایان یافتن کارها هستیم. آنهایی که وجدان بیدار دارند ، تلاش می کنند در هر کاری به بهترین و شایسته ترین نحوه عمل کنند . تا وجدانی آرام داشته باشند .

با نام و یاد خداوند بخشنده و مهربان ، کارها را آغاز می کنند و تلاش می کنند . در گذر زمان ، در تمام طول انجام اعمال بخشندگی و مهربانی همراه کار باشد .

این جلوه از زندگی پیامی دائمی است که : شروع ، تمام مراحل انجام کار ، و اتمام کار ما نیازمند عجین شدن به بخشندگی و مهربانی است .

مومنان

 با ذکر نام خداوند بخشنده و مهربان کارها را شروع و به آخر می رسانند در حالی که در طول انجام اعمال تا انتهای کا  ربا معیار سنجش، بخشنده بودن ،  ومهربانی بر این نحوه تلاش و کار تاکید دارند .

زندگی برقرار است : همه مهمان این زندگی هستیم بخشندگی و مهربانی ، خصلت های نیکویی است که نیاز زندگی ابدی ، جاودان و فنا ناپذیر است .

مفهوم زندگی انسان های مومن معتقد این است : ای آدم ها ، ای آدم ها ، ای آدم ها در تمام لحضه های اندیشیدن ، عمل کردن ، و انجام رفتارها  ، .بخشنده و مهربان باشید. هدیه های الهی نهفته در قلب های مهربان را تماشائی کنید. (بنام خداوند بخشنده مهربان )

با  امید به لطف خداوند بزرگ                                                                                                                

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: