« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
رییس مرکز بهداشت بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را به همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رییس مرکز بهداشت بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را به همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور تبریک گفت.

پیام رییس مرکز بهداشت بویراحمد به مناسبت هفته سلامت

در متن پیام دکتر بهنام نیازی به مناسبت آغاز هفته ملی سلامت سال1403 آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلامت و بهداشت یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است.

با توجه به اهمیت حیاتی مقوله بهداشت و سلامت، در کشور ما نیز هر ساله یک هفته به سلامت اختصاص داده شده است. در این راستا یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با عنوان هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»نامگذاری شده است

هفته سلامت فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت است و انتظار می رود که در این هفته با اطلاع رسانی گسترده و مناسب، سطح آگاهی جامعه درباره بهداشت و سلامت افزایش یابد.

ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور، خصوصا اساتید، کارکنان، دانشجویان و تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، آغاز هفته سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک همه عزیزان را مسئلت می نمایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: