« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
یاداشت ارسالی؛
تحلیلی بر پاسخ به بعضی از سایتهای خبری که این سوال را مطرح کردند که ایا احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز تغییر خواهد کرد یا خیر.

پایگاه خبری آوای رودکوف-یاداشت ارسالی:هر روز در فضای مجازی مطالب زیادی منتشر می‌شود که برخی از این مطالب در نهایت رنگ و بوی واقعیت پیدا می‌کنند. با خواندن این اخبار، کافی است، یک حساب و کتاب سرانگشتی انجام بدهی تا میزان حقیقت هر مطلب سنجیده شود. از ساعتی پیش در بسیاری پایگاههای خبری ملی و محلی از تغییر برخی استانداران از جمله استاندار لرستان و مازندران خبر داده شد .

آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند؟

در همین راستا بعضی از سایتهای خبری این سوال را مطرح کردند که ایا احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز تغییر خواهد کرد یا خیر.

به نظر می رسد به دو دلیل جواب این سوال مثبت باشد اول اینکه نگاهی به نتایج انتخابات هر سه حوزه انتخابیه نشان از نارضایتی مردم از نماینده دولت در استان را می دهد حالا شاید این سوال پیش بیاید که نتیجه انتخابات چگونه این موضوع را اثبات می کند باید گفت مردم در این دوره به موافقان آقای استاندار نه گفتند و شاید گفته شود این مسئله در کهگیلویه بزرگ صدق نمی کند و اینجا نیز لازم است عرض کنیم که اتفاقا و علیرغم مشکلاتی که بود اما اگر میزان آرای نمایندگان رقیب و یا به نوعی نمایندگان منتقد منتخب فعلی را با هم جمع کنند شاید قریب به سه چهارم مردم کهگیلویه بزرگ به منتخب فعلی و موافق آقای استاندار نه گفتند ضمن اینکه طوماری در کارزار برای عزل آقای استاندار از طرف مردم کهگیلویه بزرگ "برای مقامات مربوطه ارسال گردید.

دوم اینکه از ابتدای دولت انقلابی سیزدهم تا کنون مردم شاهد بودند که ملاک انتخاب مدیران بر اساس رای به نمایندگان مجلس بود و عملا خود نمایندگان در عزل و نصبها دخالت داشتند و سر بسیاری از اصولگرایان و هواداران ایت الله رئیسی در استان به دلیل عدم هماهنگی با نمایندگان مجلس بی کلاه ماند و اگر همین قضیه ادامه پیدا کند شاهد دو قطبی شدید در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری بین اصولگرایان و هواداران دولت فعلی خواهیم بود که در این دولت توجهی به آنها نشد.

در هر حال باید منتظر ماند تا مقامات مسوول در این خصوص اظهار نظر کنند.

 

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.ضمنا حق پاسخگویی برای اداره کل راهداری محفوظ است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
شهروند
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
1
کاش زودتر برش دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
1
0
ایشان ادم خوبی هست اما استاندار خوبی نیست
الهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
از نظر من برای اداره بخشداری هم خوب نبود
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
ایشان بسیارادم مومن وفعالی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
فکر کنم ضعیف‌ترین استاندار تاریخه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: