« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد:
فرماندار و اعضای شورای اداری دنا با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت دیدار و گفتگو کردند..

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرماندار دنا به همراه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین  واهبی زاده و مجموعه شورای اداری شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار پارسا شعبانی عرض تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی نموده است.

دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری با فرمانده سپاه دنا

فرماندار دنا گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای مردمی و همیشه در صحنه های عمرانی ،سازندگی و حضور در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی است .

وی اظهار داشت: سپاه به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی دنیا بوده و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل تفکر حضرت امام خمینی (ره) می باشد، سلحشوری دلاور مردان سپاه درعملیات وعده صادق چنان سیلی محکمی به دشمنان وارد کرد که تا سالها این سیلی ماندگار خواهد بود.

دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری با فرمانده سپاه دنا

رئیس شورای اداری شهرستان دنا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

ایشان در ادامه گفت: خوشبختی،موفقیت و سربلندی همه سبزپوشان و حافظان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند بزرگ مسألت می نماییم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: