« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
هشدار جدی رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد :
رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مبارزه موثر با بیماری تب مالت که بین انسان و دام مشترک است، به یک عزم ملی نیاز داریم.

پایگاه خبری آوای رودکوف:رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مبارزه موثر با بیماری تب مالت که بین انسان و دام مشترک است، به یک عزم ملی نیاز داریم.

زنگ خطر بیماری تب مالت در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد/معتمدی‌پور :ریشه کنی تب مالت نیازمند عزم ملی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی معتمدی‌پور با دعوت از مدیران‌کل پدافند غیرعامل استانداری، علوم پزشکی، دامپزشکی، محیط زیست و دیگر کارشناسان مرتبط، نشستی را به منظور بررسی راهکارهای مبارزه با بیماری تب‌مالت برگزار کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار راس دام در منطقه رودریش کهگیلویه بر علیه بیماری(بروسلوز) تب مالت، ایمن‌سازی شدند، گفت: بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار راس دام در این استان وجود دارد که ایمن‌سازی همه آنها نیازمند عزم ملی و اعتبارات لازم است.

اگر به موقع تصمیمات لازم اتخاذ نشود بدون شک با یک بحران مواجه هستیم که هم جمعیت انسانی را و هم جمعیت دامی را درگیر خواهد کرد.


وی بیماری تب مالت را بین انسان و دام مشترک دانست و تصریح کرد: اگر به موقع تصمیمات لازم اتخاذ نشود بدون شک با یک بحران مواجه هستیم که هم جمعیت انسانی را و هم جمعیت دامی را درگیر خواهد کرد.

معتمدی‌پور افزود: دامپزشکی کاملا پای کار است اما برای یک مبارزه هماهنگ و موثر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذیربط به ویژه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و سازمان مدیریت برای تامین اعتبار هستیم و همچنین اینکه خود دامداران نیز برای انجام آزمایشات تشخیص بیماری و در صورت نیاز کشتار و معدوم‌سازی همکاری کنند.

وی نقش رسانه‌ها را در فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم به همکاری، پررنگ توصیف کرد و گفت: با صدا و سیما برای برگزاری نشست‌های تخصصی و آگاهی سازی هماهنگی‌های لازم انجام شده و از سایر رسانه‌ها نیز انتظار داریم که در این زمینه کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: