شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
رئیس قوه قضاییه همراه با هیاتی قضایی فردا سه‌شنبه وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

تشریح برنامه های رئیس قوه قضاییه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آوای رودکوف از یاسوج، محبوب افراسیاب با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در راس هیئتی قضایی فردا سه‌شنبه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، اظهارکرد: اولویت اول این سفر دیدار با کارکنان قضایی و سرکشی به شعبه ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبود‌های ساختمانی، راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه است.

وی تصریح کرد: معاونان رئیس قوه قضائیه در همه شعب قضایی استان حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک مشکلات دادگاه‌ها و دادسرا‌ها را رصد و پیگیری خواهند کرد.

افراسیاب گفت: پس از ارزیابی و حضور در حوزه‌های قضایی، جلسه شورای قضایی استان با ریاست رئیس قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سفر یک روزه است، ادامه داد: برگزاری جلسه شورای اداری و حضور در کنگره شهدای مردمی هم از برنامه‌های فردا خواهد بود.

رئیس‌ کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: دیدار با دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان و دامدارن با هدف بررسی و رفع مشکلات آنها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: معاون اول قوه قضاییه هم در ساختمان دولت با مردم به صورت حضوری دیدار خواهد داشت و معاونان در همه شهرستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: