شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» و همراهانش پیام تسلیتی منتشر نمود.

پیام تسلیت نادر منتظریان در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» و همراهانش پیام تسلیتی منتشر نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون»

با تٱسف و تٱثر فراوان، رئیس‌جمهور خادم، انقلابی و مردمی ایران، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، چنانکه‌ خود آرزو داشت، به مقام رفیع شهادت نائل آمد. ایشان شخصیتی انقلابی، عملگرا، ساده زیست، متواضع، بااخلاص، مصمم، خستگی‌ناپذیر و الگویی از مبارزه با فساد، تبعیض، بی عدالتی و منفعت طلبی بودند.

 شهید آیت الله رئیسی همواره خدمت به کشور و مردم عزیزمان را سرلوحه خود قرار داده بودند و با رفتار، گفتار و منش متواضعانه خویش محور اتحاد خدمتگزاران به مردم و انقلاب بودند و یقینا با شهادت ایشان خونی در رگ های جامعه جاری و به آن حیات دیگری می بخشد.

اینجانب با نهایت تاسف عمیق، شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همچنین دیپلمات برجسته و مجاهد، جناب آقای دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه و دیگر همراهان گرامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، خانواده گرانقدرشان و همه مردم شریف ایران و بویژه مردم عزیز استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند این عزیزان علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا به پشتوانه خون شهدای عزیزمان راه آنها را در سنگر علم و خدمت به مردم عزیزمان ادامه دهیم.

نادر منتظریان

۳۱/اردیبهشت/۱۴۰۳

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: