شهادت رئیس جمهور خدوم ‌و مغتنم و همراهان را محضر رهبر معظم انقلاب ‌‌و امت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌نماییم.آوای رودکوف

      
کد خبر: ۳۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
سیاسی؛
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه در سانحه هوایی، رئیس بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه در پیامی این واقعه دردناک را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت سید زاهد کشاورز آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

الذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِكَةُ طَيِّبِينَ يَقُولُونَ سَلامٌ عَلَيْكُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ. (نحل آیه 32 )

روح سلاله حضرت زهرا (سلام الله علیها) و رئیس جمهور مردمی در راه خدمت به ملکوت اعلی پیوست و او سیدالشهدای خدمت شد.

با نهایت تأثر و تاسف، ملت شریف ایران در شب میلاد حضرت ابوالحسن‌الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنا)، بزرگ خادم آستان ملک پاسبان حضرتش و خدمتگزار مجاهد، ولایتمدار، انقلابی، مردمی و استکبارستیز خود؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را در حادثه‌ای بسیار تلخ و اندوه‌بار از دست داد.

ملت شریف ایران هیچگاه یاد و نام رئیس جمهور پاک‌دست، پرتلاش، ولایت‌مدار و خادم محرومان و مستضعفان را فراموش نخواهد کرد و نام آیت‌الله دکتر رئیسی و یار دیرینش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز قله‌های افتخار به اهتزاز درآورده‌اند، در تمام دوران خواهد درخشید.

بی گمان چلچراغ خدمات ارزشمند شهید آیت الله رئیسی(ره) چه در دوران ریاست بر قوه قضاییه، چه در زمان تولیت آستان قدسی ثامن الحجج(علیه‌السلام) و نیز در این کمتر از سه سال ریاست بر قوه مجریه و عرصه‌های پیشین مجاهدت خالصانه، در دل مردم فهیم، پرفروغ و جاودان خواهد ماند؛ مردمی که با چشم خود مردمی‌بودن منتخب محبوب خود را دیدند و به این درک رسیدند که او خالی از خویش و پر از مردم بود.

شهادتِ شهیدِ خدمت، رییس محترم جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبداللهیان، استاندار محترم آذربایجان شرقی و هیأت همراه را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، بیت مکرم آن مرحومان و مردم شریف شهرستان کهگیلویه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آنان رحمت، علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت داریم.

سید زاهد کشاورز
سی‌و‌یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: