« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: افتخار می‌کنیم میزبان وزیر پرتلاش و کاردان هیئت دولت هستیم که تاکنون توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته است

 

آوای دنا : عصر امروز نشست شورای اداری بخش دیشموک با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های هاشمی و همکارانش گفت: به عنوان نماینده مجلس به رأی که به شما داده‌ام احساس افتخار می‌کنم.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری ضمن تأکید مجدد در خدمات ارائه شده از سوی موسسه نورآوران سلامت، توجه بیشتر وزارت بهداشت را به مردم حوزه‌های انتخابیه خود خواستار شد و گفت: آنچه که مردم این بخش انتظار دارند، احداث مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی در دیشموک است که ضرورت آن کاملاً احساس می‌شود.

وی راه‌اندازی بیمارستان‌های 32 تختخوابی در شهرستان‌های تازه تأسیس، راه‌اندازی دانشکده پرستاری و راه‌اندازی بخش مغز و اعصاب را از دیگر انتظارات مردم این منطقه محروم عنوان کرد.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری دیشموک گفت: در زمینه بهداشت و درمان در این بخش کار خوبی صورت گرفته است و درخواست و مطالبات مسئولان و مردم این شهرستان را بررسی می‌کنیم.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بعد از بررسی‌های لازم به اندازه نیاز این منطقه محروم کار مفید انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در این سفر با برنامه‌ریزی سعی می‌کنیم تا حدودی مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

وزیر بهداشت همچنین در این نشست از سپاه، شهردار، شورای شهر و بخشدار نسبت به همکاری با گروه نورآوران تقدیر و تشکر کردن.

در ادامه این نشست فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز گفت: افتخار می‌کنیم میزبان وزیر پرتلاش و کاردان هیئت دولت هستیم که تاکنون توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته است.

ابراهیم جعفری افزود: جمعیت شهرستان کهگیلویه 132 هزار نفر با چهار بخش، چهار شهر، 10 دهستان و 365 روستا بوده که با تقدیم 412 شهید گرانقدر، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.

وی تأکید کرد: سفر شما را به عنوان نخستین وزیر به بخش دیشموک پاس داشته و به فال نیک می‌گیریم.

جعفری به فاصله 90 کیلومتری دیشموک از شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و کمبود پزشک متخصص، نبود MRI، راه‌اندازی پایگاه انتقال خون در شهرستان و همچنین اعزام بیماران به استان‌های همجوار را در بعضی از رشته‌های تخصصی از جمله مشکلات این شهرستان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: موسسه خیریه نورآوران سلامت با حضور خود که منبع اثرات خیر فراوانی بوده در این بخش نزدیک به 30 تا 50 میلیارد ریال به مردم بخش دیشموک کمک شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: