« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
باید نقاط قوت و ضعف را با هم بگوییم نه اینکه تنها نقاط ضعف را ببینیم در دولت قبل سفرهای استانی خوبی برگزار می شد که باید این دولت از آنها الگو بگیرد

 به گزارش آوای دنا،حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی که در کلاس اخلاق اسلامی در حسینیه امام حسین(ع) یاسوج سخن می گفت،در بخشی از سخنان خود گفت:نباید تنها به دنبال عیوب دیگران باشیم و بر همین اساس دولت می‌تواند به جای بیان نقاط ضعف دولت گذشته از نقاط قوت آن سخن بگوید و همچنین اگر اشتباهی در کارها انجام می‌شود با شجاعت آن را بیان کند و از مردم عذرخواهی کند. قبول است که اشتباهاتی دولت قبل داشت اما همه برنامه های آن که اشتباه نبود بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را با هم بگوییم نه اینکه تنها نقاط ضعف را ببینیم در دولت قبل سفرهای استانی خوبی برگزار می شد که باید این دولت از آنها الگو بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر جریان اصولگرا در انتخابات گذشته اشتباهی کرده باید به آن اقرار کرده و برای اصلاح آن اقدام کند. وقتی که رهبری در فتنه 88 اقدام عده‌ای را اشتباه دانستند آن عده باید به اشتباه خود اقرار می‌کردند چراکه اقرار به اشتباه انسان را می‌سازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: