« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: در روز خبرنگار از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان تجلیل به عمل می آید

 

به گزارش آوای دنا ،محمدرضا باقرزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: به مناسبت 17 مرداد ماه و با هدف انتخاب روابط عمومی های برتر از عملکرد اطلاع رسانی روابط عمومی های استان در دولت تدبیر و امید،پس از دریافت عملکرد آنان در قالب کلیپ ارزیابی صورت می گیرد.

وی افزود: سیاستگذاری و تدوین راهکارهای جدی به منظور اهداف درون و برون سازمانی و ارتباط میان مردم، نخبگان و رسانه ها با سازمان و همچنین اطلاع رسانی درباره عملکرد دستگاه مربوطه، ضرورت ارزیابی را توجیه می کند.

باقرزاده با بیان اینکه روابط عمومی ها علاوه بر وظایف تبلیغی، انتشاراتی، هماهنگ سازی وظیفه اطلاع رسانی را که متناسب با سیاست های دستگاه و در راستای برقراری ارتباط با مردم، تسهیل پاسخگویی و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف صورت می گیرد را نیز به عهده دارند.

وی افزود: در همین راستا، اداره کل روابط عمومی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در نظر دارند به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه مناسب، هماهنگی در اطلاع رسانی و اطلاع یابی که حق قانونی مردم بر دولت است و ایجاد وحدت رویه میان روابط عمومی ها که می تواند منجر به تعامل بیش از پیش میان دستگاه و جامعه شود، از عملکرد دستگاه ها ارزیابی صورت دهد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در خصوص نحوه انجام ارزیابی توضیح داد: بدین منظور روابط عمومی عملکرد 9 ماهه دستگاه متبوع خود از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا پایان خرداد ماه را به صورت یک کلیپ 30 دقیقه ای ، گزارش مکتوب، انتشارات 9 ماهه شامل کتابچه، نشریه، بولتن و... و لیست برنامه های آتی، تهیه نموده و تا بیست و پنجم تیرماه به اداره روابط عمومی استانداری تحویل دهند.

باقرزاده افزود: لازم به تأکید است که گزارشی که حاوی گزارش از حضور مسئولین کشوری و وزارتی، مسئولین ارشد استانی و علملکردهایی نظیر افتتاح، کلنگ زنی، جذب اعتبار و موارد این چنینی باشند، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص نحوه انتخاب روابط عمومی های برتر گفت: پس از دریافت گزارش های ارسالی از سوی دستگاه ها، کلیپ ها و سایر اقلام واصله توسط تیم تخصصی بررسی و ارزیابی شده و نتیجه در روز هفدهم مرداد و به مناسبت روز خبرنگار اعلام می شود.

گفتنی است مدیران روابط عمومی جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره 09122976549 تماس حاصل نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: