« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
فرمانده سپاه شهرستان لنده:سپاه پاسداران و بسیج دست یاری هنرمندان را به گرمی می فشارد و برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ولی فقیه در راستای مسائل فرهنگی از هیچ کوششی فروگذار نیست

آوای دنا :سروان پاسدار محمدی فرمانده سپاه شهرستان لنده در دیدار با هنرمندان کانون بسیج ضمن تقدیر از تلاشهای چشمگیر این کانون و فعالیت هنرمندان برادر و خواهرگفت:هنری مورد قبول است که در خدمت جامعه اسلامی مان باشد و هنرمند نیز باید بداند که تعهد با تخصص را در آمیزد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری  باهنر و گسترش فرهنگ و الگوهای مناسب نسل آینده را هدایت و با تلنگر و راهکارهای اصولی دردها ر ا بگوید و درمانشان را نشان دهد.
محمدی در ادامه گفت :تمامی ادارات و نهادهای دولتی باید در راستا و انهم  حفظ ارزشهای دینی و ملی متحد و یکپارچه عمل کنند.
فرمانده سپاه شهرستان لنده در ادامه افزود:سپاه پاسداران و بسیج دست یاری هنرمندان را به گرمی می فشارد و برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ولی فقیه در راستای مسائل فرهنگی از هیچ کوششی فروگذار نیست.
به گزارش آوای دنا ،بسیج هنرمندان شهرستان لنده از سال 88 شروع به فعالیت کرده و در رشته های احکام ،قران ،نمایش ،شعر و ادب و فیلم و عکس و وبلاگ ویژه برادران و خواهران فعالیت دارد.

خبر/احمد علی کریمی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: