« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
مرقد مطهر بی ‌بی حکیمه (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) یکی از پرآوازه‌ترین امامزاده‌‌های جنوب کشور بوده و همه ساله پذیرای زائران بسیار زیادی از جنوب کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه‌نشین است

 

به گزارش آوای دنا،مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) گچساران اظهار کرد: این برنامه ملی مهر ماه امسال در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

رامین چرومی اذعان کرد: حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) در کنار دیگر بقاع متبرکه می‌تواند در رونق گردشگری مذهبی تاثیر به سزایی داشته باشد که باید با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره آن را در سطح کشور و منطقه معرفی کرد.

وی ادامه داد: مرقد مطهر بی ‌بی حکیمه (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) یکی از پرآوازه‌ترین امامزاده‌‌های جنوب کشور بوده و همه ساله پذیرای زائران بسیار زیادی از جنوب کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه‌نشین است.

این مسئول گفت: این امامزاده پرآوازه و صاحب جاه و جلالت و صحیح‌النسب نه تنها در گچساران و کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های دیگر بلکه در ایران و حوزه‌های شیعه‌نشین خلیج فارس هر ساله تعداد زیادی از مشتاقان و ارادتمندان و شفا خواهان از گوشه و کنار ایران، عراق، کویت، بحرین، امارات، قطر، لبنان، عربستان و سوریه را به خود می‌طلبد.

چرومی در ادامه از گردآوری کرامات بی‌بی حکیمه (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: روابط عمومی این اداره کل کرامات و اشعار شاعران در زمینه این بانوی بزرگوار را جمع‌آوری و چاپ می‌کند.

وی تصریح کرد: به علاقمندانی که اشعار یا کرامات حضرت بی‌بی حکیمه (س) را برای این اداره کل ارسال کنند هدایای فرهنگی از روابط عمومی دریافت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقمندان می‌توانند کرامات و اشعار خود را با ایمیل bibihakimeh@gmail.com یا از طریق شماره پیامک 10000114741 برای این اداره ارسال کنند.

به گزارش فارس مرقد و زیارتگاه امامزاده بی‌‌بی حکیمه خاتون(س) دختر بلافصل امام موسی ‌بن‌ کاظم(ع) در 81 کیلومتری و جنوب گچساران در ضلع شرقی روستای بی ‌بی حکیمه (س) از توابع و روستاهای این شهرستان، حد فاصل بندر گناوه به مرکز دوگنبدان در میان تنگه‌ای بزرگ و طولانی قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: