« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۶
اوای دنا: رضایی فرماندار کهگیلویه، صبح امروز در جمع خبرنگاران پیرامون موضوع انتخابات گفت: رسالت تاریخی مطبوعات و رسانه‌ها در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات اطلاع‌رسانی است. فرماندار کهگیلویه افزود: رسانه‌ها باید در این برهه حساس سعی در رفع تنش و ایجاد آرامش در جامعه کنند. ایشان  خاطرنشان کرد: در عین حال که باید از تنش‌های کاذب جلوگیری شود، همه ما موظفیم با ایجاد شور انتخاباتی زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم را فراهم کنیم. رضایی با بیان این‌که باید از کارهایی که به حساسیت دامن می‌زند بپرهیزیم، ابراز داشت: بحث شب‌نامه پراکنی در شهرستان کهگیلویه عقبه قوی ندارد و خوشبختانه در حوزه شهرستان ما تاکنون اتفاق نیفتاده است. رضایی افزود: مردم به حدی از رشد و آگاهی سیاسی رسیده‌اند که این اقدامات را محکوم می‌کنند. فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: جریان پخش شب‌نامه در جاهایی که اتفاق افتاده سطحی و زودگذر بوده و دستگاه‌های انتظامی برخوردهای لازم را با خاطیان به عمل آوردند. وی با توصیه به کاندیداها و طرفداران آنها گفت: نباید برای اثبات خود به نفی دیگران روی آوریم و باید به دور از هرگونه تخریب به عملکرد و برنامه‌های خود بپردازیم. وی اضافه کرد: مهم‌ترین توقع ما از آنها حرکت بر مدار قانون است. رضایی ابراز داشت: اگر همه بر مدار قانون حرکت کنیم هیچ گونه مشکلی به وجود نمی‌آید و زمینه برای برپایی انتخاباتی سالم و پرنشاط خواهیم داشت. وی تاکید کرد: همه کاندیداها در نگاه ما یکسان هستند و بدانند سلامت انتخابات تضمین شده است و کوچک‌ترین شبهه‌ای در روند انتخابات به وجود نخواهد آمد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
0
با سلام لطفا مطلب ،واکنش بزرگواری به رد صلاحیت موحد را مطالعه بفرمایید.
حضرت پخش شبنامه و دستگیری خاطیان را تکذیب نمودند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
0
جناب آقای رضایی همه مردم اینطور که شما می‌ فرمایید فکر نمی کنند آوردن شما قرابت شما با آقای بزرگواری خود شاهدی بر این گواه است . تا همین حالا قضیه شبنامه را خودش و اقربایش منکر شدن باز خدارا شکر شما این یکی یایید کردید. شاید این به حساب آنها گاف شما بحساب آید .با آرزوی اینکه خلاف گفته بنده ثابت شود.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
0
به اطلاع جناب رضایی برسانم
.......... همراه با راننده اشان با برگ ماموریت درزندان گچساران اب خنک حمل میکنند
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
آقایان دستگیر شدند توسط فردی که حامی موحد بود اما رویشان سیاه شد شب نامه نداشتند/تنها گناهشان ضدیتشان با موحد بود.حرفی که در راستیش شک دارید لطفاً نگویید/خدا بر مسند قضاوت نشسته و دربرابر دروغهایتان مجازات میشوید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: