« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
در حال حاضر 29 استان کشور دارای مرکز مشاوره تلفنی می باشند یکی از این استان ها استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که مرکز مشاوره تلفنی 1480 در بهمن ماه 1391 در این استان راه اندازی شده است

 آوای دنا-الهام مظفری :سازمان بهزیستی برای دسترسی همه مردم به خدمات مشاوره و روانشناختی امکان مشاوره تلفنی را فراهم کرده است. منظور از مشاوره تلفنی تعامل کلامی بین تماس گیرنده و یک متخصص (مشاور) در جهت شناخت مشکل تماس گیرنده از طریق گوش دادن فعال، همدلی، حمایت و سوالات پیگیر می باشد تا تماس گیرنده بتواند راهکارمناسبی را برای کاهش یا حل مشکل خود انتخاب کند.
سازمان بهزیستی از ابتدای سال 1371 به ارائه خدمات مشاوره تلفنی به تماس گیرندگان اقدام نمود. در حال حاضر 29 استان کشور دارای مرکز مشاوره تلفنی می باشند یکی از این استان ها استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که مرکز مشاوره تلفنی 1480 در بهمن ماه 1391 در این استان راه اندازی شده است .
در کلیه استان ها خط مشاوره تلفنی دولتی 1480 از 8 صبح لغایت 18 عصر پاسخگوی مشکلات تماس گیرندگان در زمینه های پیش از ازدواج، خانواده، کودک و نوجوان، زناشویی، طلاق، تحصیلی و شغلی و.... می باشد.
لازم به ذکر است که این خدمات ر ایگان بوده و فقط بخش اندکی از هزینه تماس بر عهده تماس گیرنده می باشد.
این شماره چهار رقمی (1480 ) بوده و نیازی به گرفتن کد و پیش شماره وجود ندارد.
مزایای مشاوره تلفنی:
* ناشناخته ماندن تماس گیرنده
* رایگان بودن
*خدمت رسانی در ساعات مختلف روز
* سهولت دسترسی به خدمات مشاوره
* ارائه خدمات در نقاط دوردست

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: