« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
اوای دنا: روابط عمومی استانداری كهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای پنج پروژه عمرانی مهم در حال اجرای این استان در بخش های مختلف را اعلام كرد. این طرح ها شامل محور ارتباطی پاتاوه - دهدشت، راه آهن یاسوج - اقلید، چهار بانده كردن جاده های یاسوج - شیراز و یاسوج - گچساران و پارك ولایت یاسوج است. در این اطلاعیه آمده است: محور ارتباطی پاتاوه - دهدشت یكی از جاده های مهم و استراتژیك كشور به شمار می رود كه با اتمام عملیات اجرایی آن فاصله بندر امام خمینی (ره) تا اصفهان 215 كیلومتر كوتاهتر خواهد شد. در  این اطلاعیه عنوان شده است: 400 روستا و هشت بخش كهگیلویه و بویراحمد در كنار این محور ارتباطی واقع شده اند و هم اكنون 60 درصد پیشرفت فیزیكی دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است تا سوم خرداد 92 به بهره برداری برسد. همچنین آمده است که ، تصویب 150 میلیارد تومان تسهیلات از بانك توسعه اسلامی، 550 میلیارد ریال در لایحه پیشنهادی بودجه سال 91 و 300 میلیارد ریال از محل فروش اوراق مشاركت نویددهنده اتمام این پروژه در موعد مقرر است. در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: راه آهن یاسوج - اقلید جزو مصوبات سفرهای استانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به كهگیلویه و بویراحمد است كه اعتبار لازم برای آغاز عملیات اجرایی آن در لایحه بودجه سال 91 به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده شده و عملیات اجرایی آن در سال 91 شروع خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است: چهار بانده كردن جاده یاسوج - شیراز در برنامه كاری ادارات كل راه و ترابری كهگیلویه و بویراحمد و فارس قرار گرفته و اعتبار لازم برای اجرای آن تا پایان سال 91 پیش بینی شده است. در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: چهار بانده كردن جاده یاسوج - گچساران در برنامه كاری اداره كل راه و ترابری كهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و حد فاصل گچساران - باشت آغاز شده و مقرر است تا نیمه اول سال 92 عملیات اجرایی آن به اتمام برسد. در پایان این اطلاعیه عنوان شده است: پارك ولایت یاسوج در كنار رودخانه بشار این شهر و به مساحت 25 هكتار طراحی شده و دارای امكانات مناسبی از قبیل جاده ارتباطی، دریاچه مصنوعی، نمازخانه، پیست اسكیت، وسایل بازی كودكان و تجهیزات ورزشی بوده كه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در حال اجراست و مقرر شده عملیات اجرایی آن در نیمه اول سال 91 به اتمام برسد. رواط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف ازپخش این اطلاعیه را، اطلاع رسانی هر چه بیشتراز خدمات دولت دانسته و طرحهای مذکور را از جمله 100 طرح در حال پیگیری درنقاط مختلف  استان دانسته است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
0
0
چه فایده ای دارد که جناب بزرگواری که بلد نبود در مجلس کامپیوتر را خاموش و روشن کند همه خدمات دولت دکتر احمدی نزاد را بنفع خود مصادره می کند
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
0
0
انشا ء الله موحد قهرمان خواهد آمد و پیروز میدان خواهد بود.
امير از بهمئي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
0
0
خجالت بكشين. روتون ميشه اين خبرو مينويسين؟در اروميه دارن بزرگترين تله كابين جهان را مي سازند.در تبريز خط توليد پژو206 و سمند راه انداختند.در اصفهان و تهران كارخانه هاي به اون بزرگي.......اون وقت شما به 20 كيلومتر جاده راضي هستيد.به خدا اين خبرو خوندم بغض گلومو گرفت از اينكه ما لرها چقدر ساده ايم .در ضمن سود اين 20كيلومتر جاده رو همه مي برند نه ما تنها.......خواهششش ميكنم درج شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: