« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۰
روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی همکاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش تبریک و تهنیت عرض می نماییم

 بدون شك جامعه سالم و پويا، مرهون همت و تلاش روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهدي است كه با پيام رساني صادقانه و مشفقانه و نقد منصفانه، زمينه تغذيه فكري و رشد و شكوفايي و اعتلاي فرهنگي جوامع را فراهم مي نمايند. از اين رو يك خبرنگار به راستي تجسم امانت ، مسئوليت ، تعهد ، دلسوزي و دغدغه‌مندي‌ است . خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي کنند و سلامت فرهنگي و فکري هر جامع‌اي ، مرهون تلاش‌‌هاي شبانه‌روزي آنهاست.

آوای دنا ، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی همکاران خود ، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش تبریک گفته و برای آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارد.

مدیر مسول/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: