« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
رسانه‌ها زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه در رؤیت مشکلات و محرومیتها می باشند و باید حقیقت‌گرایی و حرمت‌گرایی را مد نظر قرار دهند

آوای دنا :غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار ، گفت:هرکاری که بشر بعنوان مخلوق خداوند و جانشین خدا انجام می دهد آفاتی دارد .مهم اینست که سعی کنیم تا با تدبیر و احساس مسولیت از این افات فاصله بگیریم و یا آن را کاهش دهیم .
وی افزود بخاط جایگاه و نقش مهمی که اصحاب رسانه دارند قطعا آسیبها و آفات آن بیشتر می باشد به گونه ای که در عصر امروز که عصر انفجار اطلاعات است حساسیت و ظرافت را بالا برده است.
زارعی در ادامه از رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه در رؤیت مشکلات و محرومیت‌ها یاد کرد و افزود :رسانه‌ها باید حقیقت‌گرایی و حرمت‌گرایی را مد نظر قرار دهند و برای جذب مخاطب بیشتر تلاش کنند.
ایشان خاطر نشان کردند که بالاترین مسولیت و رسالتی که خداوند به بشر واگذار نموده خفظ شان و حرمت انسانهاست به نحوی که در روایات داریم خفظ آبرو مهمتر از حفظ جان است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:نباید رسانه های ما تبدیل شوند به منبری برای تخریبهای بی اساس بلکه باید به سکویی برای پرتاب انسانها به جایگاه مطلوب قرار گیرند.نباید رسانه ها در پی بی آبرو کردن افراد به ابزاری برای دسیسه های افراد مغرض تبدیل شوند بلکه همواره در کنار مسئولان در تلاش برای رفع مشکلات مردم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: