« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
نماینده کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده  در مجلس شورای اسلامی:فکر نمی‌کنم آقای رئیس‌جمهور محمد علی نجفی را به مجلس معرفی کند که امری دور از ذهن است اما اگر چنین شد هیچ شانسی نخواهد داشت

 

آوای دنا:حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز و پس از عزل فرجی‌دانا از وزارت علوم با رأی نمایندگان مجلس اظهار کرد: افرادی که طرح استیضاح وزیر علوم را امضا کرده بودند از سلیقه‌های مختلف به خصوص در جریان اصولگرایی بودند که نشان دادند این استیضاح رنگ و بوی سیاسی ندارد بلکه همه به عملکرد وزیر علوم برمی‌گردد.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان موافق طرح استیضاح قوی و همراه با استنادات کافی در خصوص عملکرد وزیر علوم صحبت کردند که تأثیر زیادی در عدم اعتماد مجدد مجلس به فرجی‌دانا داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی محمدعلی نجفی از سوی رئیس‌جمهور برای سرپرستی وزرات علوم گفت: فکر نمی‌کنم آقای رئیس‌جمهور وی را به مجلس معرفی کند که امری دور از ذهن است اما اگر چنین شد هیچ شانسی نخواهد داشت.(فارس)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: