« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
 با هدف تقویت فشار برق و کاهش خاموشی ها شبکه برق شهرستان  لنده و بخش سوق از هم تفکیک خواهد شد

آوای دنا :معاون بهره برداری شرکت نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با آوای دنا  با اشاره به خاموشی ها در برخی شهرهای این استان تصریح کرد: فرسوده بودن شبکه برق، استفاده مشترکین غیرمجاز ،بهره بردن برخی مشترکین از کالاهای برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف ،عدم مدیریت صحیح در بهره برداری از برق ، طوفان ،زنجیر انداختن در شبکه برق توسط بعضی افراد ناهنجار و حتی تیراندازی بی هدف را از مهمترین عوامل این خاموشی ها ذکر کرد.
وی گرمای امسال را نسبت به سالهای گذشته بی سابقه دانست و افزود در چنین شرایطی و با و جود عومل متعدد ذکر شده در خاموشیهای برق چاره ای جز ارتقاء تجهیزات مورد استفاده نداریم همچنین تلاش خواهیم نمود تا نسبت به ترمیم و حتی ساخت ایستگاههای برق اقدام نماییم.

محمدابراهیم اسکندری خاطر نشان کرد: با هدف تقویت برق شهرستانها و مناطق و جلوگیری از خاموشیهای پی در پی ،چهار خط تقویت برق در یاسوج، چهارخط در شهرستان های گچساران و باشت، دو خط در چرام و دو خط در بهمئی اجرا خواهد شد.

وی همچنین در خصوص نوسانات و خاموشیهای گسترده در شهرستان لنده اظهار کرد: با هدف تقویت فشار برق و کاهش خاموشی ها شبکه برق شهرستان لنده و بخش سوق از هم تفکیک خواهد شد و هم اکنون در حال پیگیری جهت خرید زمین به منظور احداث ایستگاه برق جهت شهرستان لنده می باشیم.

مهندس اسکندری در خصوص نرخ تعرفه برق مناطق گرمسیری و خصوصا شهرستان لنده گفت:به علت نبودن هواشناسی مستقل نتوانسته ایم دمای دقیق هوای این مناطق را داشته باشیم اما تلاش خواهیم نمود تا با همکاری دستگاههای زیربط این مشکل را برطرف و تعرفه ی برق را بر اساس مناطق گرمسیری محاسبه و دریافت نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: