« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۲۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
 معتقدم استعداد ، پشتکار و اعتماد به نفس می تواند زمینه های موفقیت هر شخصی را فراهم کند اما اگر شرایط و محیط مناسب نباشه این کاراکترها اصلا معنی و مفهومی ندارد

آوای دنا : عیسی نیکبخت، دانشجوی نخبه ، استان کهگیلویه و بویراحمد است  که در کنکور سراسری سال 93 نفر اول کارشناسی ارشد در رشته مددکاری اجتماعی در منطقه سه کشور شده است.
نیکبخت که فرهنگی و معلم  آموزش و پرورش بخش دیشموک نیز می باشد در  پاسخ به پرسش آوای دنا  در رابطه با نحوه قبولی و شرایط ادامه ی تحصیل خود می گوید:
اینجانب ابتدا در سال 86 وارد تربیت معلم شدم دو سال آنجا درس خواندم .همزمان با تحصیل در تربیت معلم در سال دوم در کنکور سراسری کارشناسی شرکت کردم و با رتبه سه رقمی که الان حضور ذهن ندارم فکر کنم 316 در دانشگاه علامه طباطبایی در رشته مطالعات ارتباطات و فناوری اطلات قبول شدم  با پشتکار و اراده و با برنامه ریزی و داشتن اهداف بلند مدت با تمرکز تمام برای فوق لیسانس درس خواندم .تقریبا یک سال و 2 ماه برای ارشد درس خواندم و با امادگی کامل در ازمون شرکت کردم بطوریکه وقتی از جلسه امتحان برمیگشتم به دوستام گفتم رتبه ام بین 1 تا 3 هست
و نهایتا موفق شدم نفر اول کارشناسی ارشد درآزمون سال 93 در رشته مددکاری اجتماعی در سطح کشور شوم .
در ادامه دوست دارم راجع به مشکلات و سختی هایی که کشیدم و هنوز دارم آنها را یدک میکشم صحبت کنم
همزمان با ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی  ، از آموزش و پرورش دیشموک انتقال موقت گرفتم   و در ناحیه دو شهر ری مشغول بکار شدم  . در طی  4 سال کارشناسی متحمل سختی های زیادی شدم  کار کردن و درس خوندن انهم در دانشگاه علامه و تو شلوغی ها و گرفتاری های شهری مثل تهران نفس هر دانشجوی شهرستانی را می بره .هیچ وقت فکر نمیکردم  همزمان با کار انهم 4 روز در هفته بتوانم درس بخوانم  و اگر مشکلات مالی نداشتم شاید هیچ وقت دنبال کار نمی رفتم و ترم اول کارشناسی اینقدر فشار کار و دانشگاه زیاد بود که میخواستم قیددانشگاه را بزنم و به شهرستان برگردم اما کم کم به جو و محیط و کار در شرایط سخت عادت کردم و اینجا نباید از لطف و کمک های مدیر مدرسه ام چشم پوشی کنم واقعا تو اون شرایط  خیلی کمکم کردند .
از این همه سختی و مشکلات که بگذرم نمی تونام از پشتکار ، اعتماد به نفس و استعداد خودم نادیده بگیرم . معتقدم استعداد –پشتکار و اعتماد به نفس میتونه زمینه های موفقیت هر شخصی را فراهم کند اما اگر شرایط و محیط مناسب نباشه این کاراکترها اصلا معنی و مفهومی نداره .
در ادامه  میخواهم از مسئولین محترم آموزش و پرورش  عاجزانه خواهش بکنم شرایط اینجانب برای ادامه در نظر بگیرند  و کماکان برای انتقالی اینجانب کمال همکاری را به عمل آورند و فکر میکنم من و امثال من  می توانیم کارهای بزرگی در سطح کشور برای جامعه و مردم  انجام دهیم پس حمایت  و کمک در زمینه  افرادی مثل من لازم و ضروری است.
در پایان میخواهم جمله که همیشه بهش اعتقاد دارم و در مسیر و پیشرفت من تاثیر بسزایی داشت رو بیان کنم .

آدم هایی بزرگ می شوند که فکر های بزرگ می کنند و با اعتماد به نفس تخیلات و فانتزی های ذهنی  خود را  به واقعیت تبدیل می کنند.
با تشکر
عیسی نیک بخت 24 ساله از شهرستان لنده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
محمدی نسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
1
0
باسلام
به آقای نیکبخت تبریک میگم و بدونن که باتلاش و استقامت و امید به خدا می توان بر هر مشکلی فائق شد
درضمن باید یادآورشد کسانی که مانع تراشی کنندوزمینه رشد امثال شماهارافراهم نکنند بیشتر بخاطر حسادت و ناتوانی خودشون برای پیشرفت می باشد.به هرحال باید دوست داران دانش به خود ببالند که شهرستان لنده گنج های پنهان بیشتری دارد که برای بروز و ظهور آنها باید بستر فرهنگی فراهم کرد
!!!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
1
0
بابا امروزه که همه کارشناسی ارشد دارن تازه شمار دکتری از حد و مرز هم گذشت!!
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
1
0
سلام بازهم مي توان چهره هاي شاخص ديار علم و ادب شهرستان لنده را در عرصه هاي بين المللي مطرح كرد و از توان و ظرفيت استعداد آنان در سطوح بين المللي نهايت استفاده را كرد ولي از مسئولان تقاضا داريم جلوي پيشرفت عزيزان جوان را نگيرند و بگذارند نسيم و رايحه خوش علم اندوزي در كالبد وجودشان جوشش پيدا كند. به اين برادر عزيز به سهم خويش تبريك عرض نموده و موفقيتش را از خداوند منان خواستاريم.
شوک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
0
[quote name="!!!"]بابا امروزه که همه کارشناسی ارشد دارن تازه شمار دکتری از حد و مرز هم گذشت!![/quote]
مردم از حسادت نمیدونم چی کار کنن.............عرضه داری تو هم برو بگیر ....دانشجوی دانشگاه آزاد یال قوز آباد شرق دور
sanly
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
بهتون تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت میکنم
پایدار باشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: