« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
همزمان آزمایشگاه مجهز به گروه پژوهشی کشاورزی دقیق گیاهان دارویی با اولویت پژوهش بر روی گل نرگس به عنوان نماد بهبهان طراحی واندازه گیری و افتتاح گردید

 به گزارش آوای دنا ،به مناسبت هفته کرامت از دو ساختمان سلف سرویس مرکزی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با نام مقدس امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر 10000میلیون ریال و مساحتی بالغ بر 1260متر مربع و همچنین ساختمان اداری مرکزی این دانشگاه با نام مقدس امام جعفر صادق(ع) با اعتباری بالغ بر 11000 میلیون ریال و مساحتی بالغ بر 1300 متر مربع با حضور نماینده محترم مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم بهبهان و مسئولان محترم شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. همزمان آزمایشگاه مجهز به گروه پژوهشی کشاورزی دقیق گیاهان دارویی با اولویت پژوهش بر روی گل نرگس به عنوان نماد بهبهان طراحی واندازه گیری و افتتاح گردید. این آزمایشگاه مجهز به دستگاه های پیشرفته در زمینه سنجش و اندازه گیری پارامترهای فیزیولوژیکی، بیوشیمیایی و مورفولوژیکی و... گیاهان می باشد .
در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین در راستای اجرای برنامه های دولت محترم تدبیر و امید و به منظور ایجاد ظرفیت های لازم برای توسعه زیرساخت در زمینه علمی و آموزشی دانشگاه، در شش ماه گذشته چهار ساختمان این دانشگاه به بهره برداری رسیده است که دو ساختمان آن تحت عنوان ساختمان دانشکده علوم پایه با نام مقدس حضرت ولیعصر(عج) و ساختمان مسجد دانشگاه با نام سراج منیر در ابتدای سال مورد بهره برداری و افتتاح گردید.. إنشاءالله فضاهای ایجاد شده زمینه توسعه منطقه و تعالی کشور اسلامی را فراهم نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: