« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
اوای دنا:دبیر جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستار هدایتخواه رسما کاندیدای جبهه متحد در بویراحمد و دنا شد.بهرام موحدزاده افزود جبهه متحد اصولگرایان کشور نام ستار هدایتخواه را به عنوان نامزد مورد حمایت این جبهه در حوزه بویراحمد و دنا به جبهه متحد این استان اعلام کرد.وی گفت: به این ترتیب جبهه متحد اصولگرایان استان در این حوزه از ستار هدایتخواه حمایت خواهد کرد. به گزارش اوای دنا ،ستار هدایت خواه عضو شورای مرکزی جبهه پایداری می باشد که قطعا مورد حمایت این جبهه هم قرار خواهد گرفت. جبهه متحد اصولگرایان در خصوص معرفی کاندیدهای مورد نظرخود در حوزه های انتخابیه  گچساران و کهگیلویه نیز طی چند روز آینده اقدام خواهد نمود. بنظر می رسد  جبهه متحد اصولگرایان در گچساران از جعفری و در کهگیلویه در صورت تایید صلاحیت موحد از ایشان حمایت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
جهرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
0
بخدا حقشه هم اهل علمه هم اهل دینه هم شجاعه
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
0
در دهدشت هم شیخ نظری خواهد بود
جمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
0
بدون شک نماینده کنونی شهرستان کهگیلویه و بهمئی آنگاه که در مجلس فریاد می زد که موسوی و کروبی حرام هستند و باید یکسره اعدام شوند دل همه اصلاح طلبان شکست و بسیاری این سوال را از خود پرسیدند که لااقل نماینده کهگیلویه کمی اصالت لری هم نداشت تا بجای آنکه اولین نفری باشد که صدای اعدام باید گردد را به هم قبیله ای خود بلند کند، آرام بنشید و مانند آن همه نماینده حاضر در مجلس چیزی نگوید.
اینجاست که اصلاح طلبان فکری و اگاه هیچ گاه به ایشان رای تخواهند دادو خود سرنوشت انتخابات را تعیین خواهند نمود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: