« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از دولت بدان معنا نیست که نقد سازنده‌ای از عملکرد آن نداشته باشند

 به گزارش آوای دنا ،سید علی محمد بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت گفت: براساس سخنان رهبر همان گونه که شعار دولت در عرصه خارجی و بین‌المللی و در مقابل دشمنان براساس فضای وفق و مدارا است در داخل کشور نیز باید در مقابل منتقدان و گروه‌های مخالف گرایش دولت این گونه باشد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: توجه به عمران   توقع مردم این بود که در یک سال نخست دولت، شاهد رونق بیشتر پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در استان‌ها باشیم اما متاسفانه به دلیل نرسیدن اعتبار و بودجه برای این طرح‌ها هنوز شاهد تغییر بسزایی در شرایط استان نبوده‌ایم.

وی افزود: در سال ۹۲، تنها ۲۶ ردصد از بودجه مصوب، به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید، که این میزان بسیار ناچیز بود و کفاف پروژه‌های استان را نداد. امیدواریم که به زودی اعتبارات ماده ۱۸۰ ابلاغ شود، در این صورت، شاهد تحرک خوبی در پروژه‌های عمرانی استان خواهیم بود.

حضور گردشگران در استان کهگیلویه و بویراحمد  

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال شاهد بودیم که مسافران زیادی از 4 گوشه کشور در تعطیلات به کهگیلویه و بویراحمد آمدند تا از آب و هوای مطبوع و منابع طبیعی و خدادادی استان استفاده کنند.

نماینده مردک کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از رکورد داران ورود مسافر و گردشگر در کشور بود اما با وجود این میزان استقبال از اماکن دیدنی و شرایط طبیعی استان، متاسفانه به علت ضعف شدید در زیرساخت‌های گردشگری استان، نتوانستیم به خوبی پاسخگوی نیازهای گردشگریان باشیم و بسیاری از هموطنان و مسافران با ناراحتی از استان ما بازگشتند.

اشتغال زایی از طریق جذب گردشگر     

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: البته ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای گردشگری، کاری نیست که در یک مدت کوتاه قابل انجام باشد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید از دولت‌های پیشین پرسید که چرا در این زمینه اقدام مناسبی صورت نداده‌اند و باید از دولت یازدهم خواست که این کم کاری‌ها را جبران کند.

وی افزود: این‌که در ایام تعطیلات عید سعید فطر و عید نوروز و سایر مناسبت‌ها، مسافران از گوشه و کنار کشور به استان ما می‌آیند و شاهد خیل عظیم جمعیت گردشگران هستیم، خود زمینه‌ای برای اشتغالزایی است که نباید از توجه به آن کوتاهی کنیم.

سید علی محمد بزرگواری تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به رتبه چهارم در کشور از نظر میزان بیکاری رسیده است و اگر زمینه برای توسعه طرح‌های گردشگری استان ایجاد و زیرساخت‌های گردشگری تقویت شوند، اشتغال ایجاد خواهد شد.

اهمیت حجاب و عفاف    

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: میراث حجاب حاصل اهدای جان‌های عزیزی در طول تاریخ است و خون‌های گران‌بهایی برای به ثمر نشستن این سنت رسول‌الله (ص) و ائمه اطهار (ع) به پای آن ریخته شده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز مردم متدین ایران اسلامی نمی‌توانند با چشم خود بی‌عفتی و بدحجابی را در هر گوشه‌ای تحمل کنند و به این مقوله اعتقاد قلبی دارند.

وی افزود: مردم مسلمان ایران چه شیعه و سنی همه به حجاب اعتقاد قلبی دارند و مظاهر بدحجابی و بی‌عفتی را هیچ‌گاه تحمل نخواهند کرد و این در حالی است که دشمنان برای نفوذ در قشر جوان و سست اراده کردن آنها توطئه‌ها چیده‌اند.

سید علی محمد بزرگواری گفت:  زمانی که جوانان یک کشور بی‌اراده و لاابالی بار آمدند دیگر امکان ایستادگی در برابر دشمن وجود ندارد و اکنون با رواج بدحجابی به مصاف قشر جوان رفته‌اند و البته حجاب را نمی‌توان تنها مختص به یک جنس دانست.

ضعف در فرهنگسازی

این نماینده مردم در مجلس نهم شورای اسلامی تشریح کرد: در اجرای قوانین حجاب و عفاف در جامعه به اضافه فرهنگ‌سازی در حد نظام جمهوری اسلامی کار نشده، به عنوان نمونه در مجلس قوانین خوبی وضع شده و از نزدیک در این دو دوره وکالت در مجلس فعالیت خوبی را از کمیسیون فرهنگی شاهد بوده‌ام اما در مقام اجرا ضعف‌ها کاملا مشهود است.

سید علی محمد بزرگواری گفت: برخورد با پدیده بدحجابی تنها در ابعاد انتظامی، امنیتی و قضایی نیست، اما در همین 3 حوزه به نظر من قدری کم کاری شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: البته همه چیز به این 3 حوزه برنمی‌گردد؛ بلکه در کارهای فرهنگی نیز دستگاه‌های فرهنگی ضعیف بوده‌اند که این رویه ضعیف از گذشته تاکنون بوده است و مربوط به یک دولت و یک دوره هم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: