« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
حمایت رهبری پشتوانه محکم برای تیم مذاکره‌کننده است و آنان در سایه این حمایت باید نرمش قهرمانانه را به طور عملی و موفق اجرا کنند

  آوای دنا :سید علی‌محمد بزرگواری در گفت و گو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره مذاکرات ایران با 1+5 گفت: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید با توجه به بیانات معظم له جو جامعه و کشور را آرام نگه دارند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:رسانه‌های دیداری، شنیداری و نشریه‌ها باید گونه‌ای عمل کنند و گفتار آنان به نحوی باشد که در داخل و خارج کشور چنین احساس شود که جمهوری اسلامی یک ساحل امن است و این‌گونه نباشد که فضای داخلی جامعه متشنج نشان داده شود.

وی افزود:حمایت رهبری پشتوانه محکم برای تیم مذاکره‌کننده است و آنان در سایه این حمایت باید نرمش قهرمانانه را به طور عملی و موفق اجرا کنند.

بزرگواری تصریح کرد: رهبری همواره راهگشای ملت ایران، جهان اسلام و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی است که در جایگاه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: افرادی که مسائل بین‌المللی از جمله انرژی صلح آمیز هسته‌ای را دنبال می‌کنند مورد حمایت رهبر معظم انقلاب قرار دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رسانه‌های دیداری، شنیداری و نشریه‌ها باید گونه‌ای عمل کنند و گفتار آنان به نحوی باشد که در داخل و خارج کشور چنین احساس شود که جمهوری اسلامی یک ساحل امن است و این گونه نباشد که فضای داخلی جامعه متشنج نشان داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: