« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
همزمان با دومین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانور تخلیه و اسکان اضطراری در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان برگزار شد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

یکشنبه 20 مهرماه همزمان با دومین روز از هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، مانور تخلیه و اسکان اضطراری با حضور عوامل امدادي هلال احمر، آتش نشاني، اورژانس،نیروی انتظامی و دستگاه هاي عضو ستاد مديريت بحران شهرستان  در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

این مانور با حضور کارگروه های مرتبط در مدیریت بحران شهرستان بهبهان و نیز گروه ها و اکیپ های امداد و نجات همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی برگزار گردید. در اين مانور كه به منظور آموزش نحوه‌ي مقابله با حوادث و همچنين ايجاد آمادگي در برابر بروز حوادث و بلاياي طبيعي برگزار شد، تيم هاي ارزيابي، امداد ،  تخليه، درمان و اسكان عمليات مرتبط با وظايف خود را پس از اعلام زلزله فرضي به سرعت به اجرا درآورند.

                                                                            

دکتر توکلی  هدف از برگزاری این مانور در دانشگاه را واکنش سریع  دانشجویان و نیروها در مواقع اضطراری و  آمادگی و انسجام هر چه بیشتر دستگاههای امدادی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران عنوان نمود.

ایشان افزود: دستگاه‌های اجرایی که به نوعی متولی امداد و نجات هستند باید در مدت اجرای مانور به نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمت به مصدومان و حادثه دیدگان ناشی از حوادث و بلایای طبیعی آشنا شوند.

                                                                                       رویکرد اصلی مانور تخلیه و اسکان اضطراری افزایش توان کمی و کیفی امدادگران در مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده است که این مانور با تجهیزات پیشرفته با موفقیت انجام شده است.

شایان ذکر است در این مانور آقای ملک خدایی جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، و اساتید ،پرسنل و همچنین دانشجویان دانشگاه حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: