« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
رجاء واثق داریم مادامی که عطر ولایت و ولایتمداری جان و دلمان را می پیراید و خوشگوار می سازد، گزندی جامعه و کشورمان را تهدید نخواهد ساخت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی عید سعید غدیر خم را تبریک گفتند متن پیام ایشان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم - فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، هنگامه طلوع آفتاب امامت از آسمان نبوت، موسم اکمال دین و ارادت به ساحت کبریایی مولای عشق و ایمان، علی (ع) تجلّی اراده خداوند، مکمّل باور ما و نقطه تأمّلی در تاریخ است.

بر همه شیعیان فرض است که در مسیر ولایت و تولا به ساحت نورانی امامت که فروغ مشعشع خود را از حجه الوداع گرفت، گام برداریم و از خداوند قادر متعال می خواهیم ما را در پیروی از مولایمان امیرالمؤمنین علی (ع) که غدیر متعلق به اوست راهنما و رهنمون باشد.

بحمدالله امروز سایه سار ولایت و خنکای معنویت بر پهن دشت ایران عزیز و اسلامیمان چتر گسترانده و تأسی به سیره معصومین(ع) چراغ راهی است تا سرمنشاء معنویت و ایمان را از عمق وجودمان پاس بداریم و نیک شماریم.

رجاء واثق داریم مادامی که عطر ولایت و ولایتمداری جان و دلمان را می پیراید و خوشگوار می سازد، گزندی جامعه و کشورمان را تهدید نخواهد ساخت و ایمان داریم غدیر حبل المتین پیامبر عظیم الشأن اسلام است تا از برکت توسل به آن، نور امید و ارادت و ایمان را در جان و روانمان متجلی سازیم.

فرا رسیدن عید سعید غدیر فرخنده سال روز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجسم عینی عدالت، عید پیمان مستحکم نبوت و امامت و جوشش چشمه خوشگوار ولایت را به ملت بصیرو فهیم ایران اسلامی و یکایک مردم شریف، خونگرم و ولایتمدار استان کهکیلویه و بویراحمد و دلدادگان امامت و ولایت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

                                                                   سیدموسی خادمی

                                                             استاندار کهگیلویه وبویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: