« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
طی حکمی و با حضور مسئولان کشوری و استانی سید یدالله حسینی رسما بعنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

طی حکمی و با حضور مسئولان کشوری و استانی سید یدالله حسینی بعنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

سید یدالله حسینی در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیرکل سابق گفت: در طول دوران خدمت تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم استان به کار بسته‌ام.

حسینی با بیان اینکه از این تعداد موسسه درمانی در استان 62 مرکز روستایی بوده و هفت بیمارستان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: خوشبختانه خدمات ارزنده‌ای از حوزه بیمه سلامت به هم‌استانی‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل جدید بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود : کسانی که فاقد بیمه هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدامات لازم برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از این طرح را انجام دهند.

حسینی با بیان اینکه خوشبختانه تبلیغات خوبی در راستای ثبت‌نام از طرح بیمه همگانی صورت گرفته است، اضافه کرد: با تدابیر اندیشیده شده از سوی دولتمردان این طرح در سطح کشور و استان در حال اجراست.

به گزارش آوای دنا ،مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل بیمه سلامت ایران، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: