« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
هدف از برگزاری این اردوها آشنایی دانش‌آموزان با  فرهنگ شهادت، ایثار و دفاع مقدس است و همچنین حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دوران جنگ است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

صبح امروز اولین گروه دانش آموزی شهرستان لنده  به تعداد 180 نفر پسردر میان بدرقه مسئولین آموزش وپرورش ،فرماندهان سپاه پاسداران ناحیه لنده ،فرماندار و جمعی از مسولان محلی ،عازم سرزمین نور شدند .

در آیین ویژه بدرقه دانش آموزان عیسی تقوی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و تحول آفرین توصیف کرد و اذعان داشت: بدون تردید حضور و ارتباط معنوی دانش آموزان با ایثارگران  و ارزشهای دفاع مقدس می تواندآنان را از آسیب پذیری در مقابل جنگ نرم دشمنان مصونیت بخشد.

  وی تصریح کرد: دانش آموزانی که از مناطق هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند می توانند بر روی دیگر همکلاسی های خود تاثیر گذار باشند وآنان را با ارزشهای به یادگار مانده از سرزمین نور آشنا  نمایند.

                                                                                     

همچنین علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده در حاشیه این مراسم به خبرنگار آوای دنا گفت: اولین اعزام دانش آموزان از شهرستان لنده  است و این دانش آموزان به مدت سه روز در  مناطق  عملیاتی شلمچه ،اروند کنار،هویزه و دهلاویه حضور خواهند داشت.

                                                                        

حاج محمدی تاکید کرد: هدف از برگزاری این اردوها آشنایی دانش‌آموزان با  فرهنگ شهادت، ایثار و دفاع مقدس است و همچنین حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دوران جنگ است.

وی افزود: وقتی دانش‌آموزان در منطقه جنگی قرار گیرند و راویان جنگ را برای آنها بازگو می کنند دانش آموزان بهتر می توانند مفهوم ایثار و شهادت را درک کنند.

                                                                                     

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: