« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
 به همت صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد و با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان لنده مراسم «ایل سوگوار» روز پنج شنبه هشتم آبان ماه ساعت 15 عصر در شهر لنده برگزار می گردد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

نشست ستاد شئون فرهنگی شهرستان لنده با موضوع ایل سوگوار و با حضور امام جمعه ، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئولین هیئت های عزاداری در محل سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه ،فرماندار ،امام جمعه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان  با اشاره به اهداف برگزاری جلسه به تشریح این اهداف پرداختند و خاطرنشان کردند: با یک برنامه‌ریزی مدون و منسجم در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم ایل سوگوار در شهر لنده  تلاش لازم بعمل آید.

                                                                                        
در این نشست محل برگزاری مراسم مشخص و تاکید گردید تا همه ادارات و نهادها همکاری لازم را با مسولین برگزاری مراسم داشته باشند ،همچنین مقرر شد  از مداحانی استفاده شود که با خصلت‌های اخلاقی نیک بیش از صوت و شعر زیبایشان محفل را تحت تاثیر خود قراردهند.

                                                                                      
گفتنی است مراسم ایل سوگوار روز پنج شنبه ساعت 15 در میدان روبروی آتشنشانی برگزار خواهد شد.

                                                                         

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: