« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها خواست دغدغه‌های و مشکلات مردم مناطق محروم را منعکس کنند

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

سید علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها طی گفت‌وگویی با خبرنگاران پارلمانی این خبرگزاری، در توصیه‌ای به رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم، گفت: شاید یکی از دلایلی که گزینه قبلی دولت برای وزارت علوم نتوانست نظر مثبت نمایندگان را جلب کند این بود که رئیس‌جمهور و دولت با هیأت رئیسه مجلس و نمایندگان مشورتی پیرامون گزینه نهایی نکردند.

بزرگواری افزود: دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم تعاملی با مجلس ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای مشورت به مجلس شورای اسلامی معرفی نشده است، اظهار داشت: نمایندگان در این زمینه طبق قانون عمل می‌کنند و اجازه نخواهند داد افرادی که خطوط قرمز نظام را رعایت نکرده‌اند بر کرسی وزارت علوم تکیه بزنند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی فتنه 88 را یکی از نکاتی عنوان کرد که نمایندگان در رأی اعتماد به وزیر مورد توجه قرار می‌دهند و در همین زمینه خاطرنشان کرد: کسانی که سردمدار فتنه بودند و اهتمام خود را بر گام برداشتن افراد در این مسیر به کار گرفتند و تشنج‌آفرینی در دانشگاه‌ها را دنبال کردند نباید در وزارت علوم حضور یابند.

بزرگواری همچنین بر لزوم وجود برنامه قوی از سوی گزینه پیشنهادی برای وزارت علوم تأکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها امروز نیاز به آرامش دارند و افراد حاضر در وزارت علوم باید در راستای اهداف عالیه وزارت علوم گام بردارند،‌نباید فرد یا افرادی در وزارت علوم حضور یابند که آرامش دانشگاه‌ها را بر هم بزنند.

بزرگواری در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگاران پارلمانی خبرگزاری فارس از مطبوعات و خبرگزاری‌ها خواست نسبت به انعکاس دغدغه و مشکلات مردم محروم توجه بیشتری داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: