« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
با معرفی دکتر فرهادی، رئیس جمهور و دولت پیام مجلس را گرفت و با این گزینه به نظر می‌آید نظر نمایندگان مجلس جلب شود

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت از پنجمین وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: گزینه معرفی شده برای تصدی پست وزارت علوم، رئیس جمعیت حلال احمر کشور است.

سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌وگو اختصاصی با ایلنا، از رأی آوری وزیر پیشنهادی علوم خبر داد و اظهار داشت: اگرچه آقای دکتر فرهادی اصلاح طلب است اما در فتنه ۸۸ هیچ گونه دخل و تصرفی نداشته است.

وی با اعلام اینکه مجلس نهم شورای اسلامی نظر دارد به وزیر پنجم پیشنهادی برای وزارت علوم رأی مثبت دهد، یادآورشد: کاش رئیس جمهور اینگونه با مجلس نهم سر لجبازی را پیش نمی‌گرفت.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با معرفی دکتر فرهادی، رئیس جمهور و دولت پیام مجلس را گرفت و با این گزینه به نظر می‌آید نظر نمایندگان مجلس جلب شود.

بزرگواری زمان رأی گیری برای وزیر پیشنهادی دولت را چهار شنبه هفته آینده عنوان کرد و افزود: امیدوار است دکتر فرهادی بتواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

فرهادی در کارنامه اجرایی خود علاوه بر وزیر بهداشت دولت خاتمی، وزیر فرهنگ و آموزش عالی طی سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ بود. وی مدتی نیز به عنوان رئیس دانشگاه تهران و قائم مقام جمعیت هلال‌احمر به فعالیت مشغول بوده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
0
;-) سلام فرهادی از عوامل اصلی فتنه 88بود بزرگواری دروغ می گوید حتما باج گرفت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: