« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
همايش "دانشجو،آرمانخواهي و مطالبه گري" به همت سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

همايش دانشجو،آرمانخواهي و مطالبه گري ديشب با حضور مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه هاي تهران در سالن شهيد ايزدپناه ياسوج برگزار شد.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي استان در اين همايش، آرمان خواهي و مطالبه گري را يكي از شاخص هاي بسيج دانشجويي  دانست و گفت: ذات بسيج دانشجويي بر اساس آرمان خواهي و مطالبه گري است و با توجه به صدور فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تشكيل بسيج دانشجويي، بسيج دانشجويي در بسياري از امور مطالبه گر است.

شهرام مهدوي مطلق افزود: مشي بسيج دانشجويي سكوت، انفعال و نداشتن دغدغه نيست و با توجه به فرمان حضرت امام و بيانات رهبر معظم انقلاب، مطالبه گر و دغدغه مند است.

وي دانشجوي بسيجي را صاحب تحليل و بصيرت دانست و گفت: همين بصيرت دانشجوي بسيجي است كه موجب اخذ تصميم محكم و قاطع توسط بسيج در مقاطع حساس مي‌شود.

مهدوی‌مطلق بصیرت ، بیداری ، بروز بودن به همراه صبر و استقامت را از وجوه مهم بسیج دانست و گفت: عمارها و یاسرهای تاریخ با استفاده از این دو صفت همواره جانفشانی کرده است.

 

منبع/خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: