« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۰
اوای دنا:دومین جلسه ی لیدرهای سید محمد موحد در دهدشت بدون نتیجه به پایان رسید.در این جلسه که بدون حضور آقای موحد برگزار گردیده بودطرفین بر سر دو گزینه فیاض بخش و حبیبی به نتیجه نرسیدند. در جلسه قبل که در جولکی بهبهان برگرگزار شده بود حجت الاسلام موحد به هواداران خود گفته بود تاکنون شما هوادار بنده بوده اید و هم اکنون بنده هوادار شما و تابع تصمیم جمعی شما خواهم بود. با توجه به شرایط پیش آمده بنظر می رسد اکثریت مطلق هواداران آقای موحد در این دور از انتخابات بین حاج حبیبی و دکتر فیاض بخش تقسیم خواهند شد . از شیخ نظری دیگرکاندیدای رد صلاحیت شده هم خبر می رسد که ایشان قصد ندارد تا از فرد خاصی بصورت علنی حمایت نماید و ظاهرا طی امروز تا فردا بیانیه رسمی ایشان با نظر جمعی هواداران خود منتشر خواهد شد.باید منتظر ماند تا تصمیم آخر چه باشد. بنظر می رسد اکثر هواداران شیخ نظری به سمت دکتر فیاض بخش خواهند رفت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
0
0
هم درود بر شیخ نظری وهم درود بر سناتور که از دکتر فیاض بخش حمایت کردند.
فکر مستقل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
0
باید باتوجه به ارای موحد در دوره های قبل از حوزه ها وبخش ها وشهرها وروستاهای مختلفنسبت به تمایل انان به فیاض بخش یا حبیبی انتخاب کنند اما امار برتری فیاض بخش نسبت به حبیبی را نشان میدهد پس بهتر است با توده های مردم همقدم شد ونفر برتر وپیروز یعنی فیاض بخش راانتخاب کنیم
كشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
رئيس ستادش به طرفدران بزرگواري پيوست و در ستاد آقاي بزرگواري نيز حضور يافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: