« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
معترضین، روستای قیام را یکی از بزررگترین روستاهای شهرستان لنده می دانند و می گویند این روستا با این همه جمعیت زیر نظر روستای چها راه عالی طیب نخواهد رفت و اعتقاد دارند باید این مرکز و یا مرکزی دیگر در این روستای بزرگ و پر جمعیت تاسیس گردد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

در پی قرار افتتاح مرکز بهداشت و درمان  دهستان عالی طیب در روستای چهار راه عالی طیب مردم روستای قیام اقدام به تعطیلی خانه بهداشت این روستا و تجمع در جلوی این خانه بهداشت نموده اند.
این دومین تجمع مردم این روستا طی یکسال اخیر می باشد
معترضین، روستای قیام را یکی از بزررگترین روستاهای شهرستان لنده می دانند و می گویند این روستا با این همه جمعیت زیر نظر روستای چها راه عالی طیب نخواهد رفت و اعتقاد دارند باید این مرکز و یا مرکزی دیگر در این روستای بزرگ و پر جمعیت تاسیس گردد.

روستای قیام در 27 کیلومتری شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن تعداد حدود 270 خانوار یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان لنده می باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
یحیی دلیرنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
واقعا روستای قیام با این جمعیت که از بزرگترین روستاهای توابع شهرستان لنده میباشدانتظار میرودکه/ازلحاظ امکانات مسولین بهش رسیدگی کنند.واگربحث بخش شدن پیش بیاید حق با روستای قیام میباشد نه روستای چهارراه عالی طیب که نصف روستای قیام نمیرسد و بار علمی و اشخاضص فرهنگی ان به گرد پای روستای قیام نمیرسد .مسولین لطفا رسیدگی ککند .باتشکر :-)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: