« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
حماسه 16 آذرماه 1332 و کشته شدن سه دانشجو در دانشگاه فنی تهران در اعتراض به کودتای 28مرداد ماه و ورود نیکسون معاون رئیس جمهوری آمریکا تا همیشه در یادها خواهد ماند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

احمد علی کریمی زاده:دانشجویان با خلق حماسه16 آذرماه 1332   پایه گذار انقلاب شدند و به رئیس جمهور آمریکا که با تمجید از اقدامات 28مرداد در رسانه های گروهی و تریبونهای مختلف به تحقیر ایران مبادرت کرده بود سیلی محکمی زدند و رژیم شاهنشاهی با قصاوت کامل جواب اعتراض را با گلوله دادند و برای امضای نوکری شان به آمریکا سه روز بعد دکترای افتخاری حقوق را به نیکسون دادند و لکه ننگی دیگر برای ایران در تاریخ به ثبت رساندند.
پس از گذشت61سال که ازاین واقعه می گذرد تنها نامی از آن مانده است و حتی نام دانشجویان شهید را هم نمی دانند.در شهرهایمان نامی از این روز نیست مجالسشان را در این روز به جرم سیاسی تعطیل می کنند و یا از ترس پاسخگویی به آنان برچسبها می زنند.
هیچکس یاد دانشجو نیست، هر سال شهریه ها بالا می رود کیفیت و کمیت پایین می آید و کمتر کسی می خواهد به دانشجو و افکارش توجه کند ! نام روز دانشجو را باید روز تسویه حساب سیاسی نهاد و تمام پتک های عالم و شکستهای آن را بر سر دانشجو کوبید که کوتاهترین دیوار را صاحبند .
آقای مسول برای دانشجوکه خودت هم آن را تجربه اش کردی چه کردی؟ چند بار پای درد دلهایش نشستید؟ دل دانشجویان را دریابید قبل از آنکه دیگران دایه مهربانتر از مادرش شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: