« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸
اوای دنا: صبح امروز حاج اصغر حبیبی کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه و..در معیت جمعی از هواداران خود به شهر لنده رفت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.حاج اصغر حبیبی در نطق انتخاباتی خود انتخاب را حق مردم دانست و از فشارهایی که برای جذب ارای مردم صورت می گیرد ابراز نگرانی نمود. حاج حبیبی گفت در بحث شهرستانی لنده هم با وزیر کشور و هم با رئیس جمهور صحبت نموده و توانسته برای نمایندگان این بخش به منظور ملاقات با وزیر کشور و رئیس جمهور وقت بگیرد.ایشان گفتند برای شهرستانی لنده به وزیر کشور التماس نموده  و وعده  داد در صورت انتخاب این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد. حاج حبیبی در این سفر یاران جدیدی را در کنار خود داشته که اغلب انها از هواداران سید محمد موحد کاندیدای رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه کهگیلویه ،بهمئی و چرام بودند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
جانباز غریبی از دیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
سایت محترم آوای دنا از شما انتظار می رفت که خبرهای نماینده صادق و شجاع کهگیلویه بهمئی و چرام حاج آقا بزرگواری را هم منعکس می کردید...در هر صورت اشکالی نداره ولی حاج آقا با این مظلومیت همیشه همنشین بوده انصافا هجمه های سنگین و ناجوانمردانه سایتها بر علیه این یادگار حماسه و خون و ایثار و شجاع و ولایت مدار و کارا بدجور دلهای ما را به درد می آورد، با شناختی که از مدیریت ارزشی این سایت دارم امیدوارم در روزهای باقیمانده شمه ای از بیانات بزرگواری عزیز را هم منتشر کنید.. تا قلبا و روحا شما را جزئ دوستان ساکت ایشان نپنداریم.

پاسخ اوای دنا:با سلام خدمت شما برادر عزیز ،علت عدم انعکاس مطالب آقای بزرگواری در سایت اوای دنا اینست که اخبار و مطالب ایشان بدست ما نمی رسد.مطمئن باشید در صورت وصول صد در صد اقدام خواهیم کرد.
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
جانباز غریب از دیار
سرت را زیر برف نکن .کدام.ولایتمداری ؟چرا اقای بزرگواری در قضیه ی خانه نشینی جناب رئیس جمهور و سرکشی ایشان از فرمان رهبر هیچ واکنشی نشان ندادند.
ولایت بی ولا معنا ندارد
نجف بی کربلا معنا ندارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: