« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
قائم مقام سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد به سیاسی کردن فضای دانشگاه‌های استان گفت: دانشگاه خانه احزاب نیست که عده‌ای آن را با سیاست زدگی به حاشیه بکشند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

حسن رضایی در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به سیاست زده شدن فضای برخی از دانشگاه های استان با دعوت از چهره های شناخته شده و حاشیه ساز گفت: دانشگاه خانه احزاب و باشگاه سیاسی حزب و جناح خاصی نیست که عده ای به خود اجازه می دهند با برگزاری میتینگ های سیاسی فضای علمی و فرهنگی دانشگاه را به حاشیه بکشند.


وی افزود: حضور چهره های منسوب به فتنه در دانشگاه هیچ توجیهی از سوی مسئولین دانشگاه و مدیران ارشد اجرایی و سیاسی استان ندارد.


قائم مقام سازمان بسیج دانشجویی استان ضمن هشدار به مسئولان سیاسی استان تصریح کرد: تا کنون در برابر برخی از حاشیه سازی ها در محیط مقدس دانشگاه سکوت کردیم تا مسئولین امر جلوی به حاشیه کشاندن دانشگاه را بگیرند؛ اما متاسفانه مسئولین از برنامه های گذشته و حاشیه سازی برخی از چهره های معلوم الحال درس نگرفته اند.


وی افزود: دانشگاه مکان مقدسی است که بازی سیاسی و لشکر کشی های طایفه ای در آن معنایی ندارد.


رضایی تصریح کرد: از این به بعد اجازه نمی دهیم منسوبین فتنه 88 که به دامن ملت باز نگشته و از خسارات سال 88 به کشور توبه نکردند، به فضای مقدس دانشگاه ورود پیدا کنند و این فضا را به حاشیه بکشانند.

قائم مقام سازمان بسیج دانشجویی استان به حضور طایفه ای و جناحی برخی از افراد سیاسی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی دانشگاه را با اماکن تبلیغات سیاسی و تجمع گاه طایفه ای اشتباه گرفته اند که امیدواریم مسئولان دانشگاهی و استانی به مقوله توجه ویژه ای داشته باشند و اجازه تکرار این اردو کشی ها به فضای دانشگاه را ندهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: