« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
معاون خدمات شهری شهرداری دوگنبدان گفت: وقوع آتش سوزی در یکی از مغازه های عرضه مواد غذایی واقع در چهارراه امینی این شهر موجب سرایت آتش و وارد آمدن خسارت به هشت باب مغازه اطراف آن شد. سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com: محمود چشمه روشن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز به دنبال اطلاع دهی یک شهروند مبنی بر وقوع آتش سوزی در چهارراه امینی دوگنبدان نیروهای آتش نشانی شهرداری این شهر عازم محل حادثه شدند. وی بیان کرد: با توجه به قدیمی بودن مغازه های واقع در چهارراه امینی دوگنبدان و اتصال سقف مغازه ها به یکدیگر آتش به سرعت در حال سرایت بود که آتش نشانان شهرداری این شهر با انجام عملیات های متعدد پس از گذشت حدود دو و نیم ساعت موفق به کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به سایر مغازه ها شدند. چشمه روشن اظهار کرد: در این آتش سوزی که دلیل بروز آن در حال بررسی است هشت باب مغازه سوخت. وی عنوان کرد: نیروهای اعزامی از آتش نشانی شهرداری دوگنبدان با اقدام سریع آتش سوزی را مهار و از گسترش آن به مغازه های اطراف جلوگیری کردند. چشمه روشن ابراز داشت: در این حادثه آتش سوزی یک مرد 22 ساله بر اثر خفگی جان خود را از دست داد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
1
حاکم شهری که مرغابی بود بر سر ان شهر رسوایی بود انصافا شهر داری دوگنبدان را در این حادثه باید مقصر دانست زیرا که فاصله شهرداری تا چهارراه امینی چقدره ایا این فاصله بیش از هزار متر میباشددر مدت زمانی به این فاصله باید هفت مغازه طعمه حریق بشه حتماماشین اتش نشانی خراب بوده یا اب نداشته .چشمه روشن استیفا استیفا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: