« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کشف 3170 عدد قرص متادون، ترامادول، بوپرنورفين و 99 بطري شربت متادون از فردي که با مجوز کمپ ترک اعتياد فعاليت مي کرد، توسط مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
به گزارش پايگاه خبري پليس، "سرهنگ علي کرم بازيان" در اين رابطه گفت: برابر اخباري مبني بر توزيع قرص هاي غير مجاز با قيمت بسيار بالا در سطح شهر گچساران موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بازيان ادامه داد: با بررسي هاي صورت گرفته، ماموران فردي را که تحت پوشش کمپ ترک اعتياد فعاليت مي کرد و شب ها به توزيع اين قرص مشغول بود را شناسايي و زير نظر گرفتند.

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران گفت: پس از محرز شدن صحت فروش قرص هاي غير مجاز توسط اين فرد مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر در اقدامي غافلگيرانه متهم را دستگير و در بازرسي از خودروي وي 3170 عدد قرص متادون، ترامادول، بوپرنورفين و همچنين در بازرسي هاي بعدي از منزل اين متهم 99 بطري شربت متادون با محتواي هر بطري 250 سي سي کردند.

بازيان در پايان گفت: همراهي و مشارکت مردم با پليس مي تواند در بهبود نظم و امنيت اثر گذاري فوق العاده اي داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: