« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
واشنگتن پست گزارش داد:احمدی نژاد با جنبش جدید وارد انتخابات می شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست (washingtonpost) در گزارشی نوشت: عده کمی انتظار داشتند که "محمود احمدی نژاد" بعد از پایان دوره ریاست جمهوری اش در سال 2013 از صحنه سیاسی محو شود و این طور هم شد؛ اکنون او با نقشه ای دقیق برگشته است و در اولین اقدام، سایت خود را رونمایی کرده است.

واشنگتن پست با اشاره به سن کم احمدی نژاد و با تاکید بر این نکته که "احمدی نژاد فردی جوان و بلندپرواز است و روحیه ای مبارز دارد" نوشت: در بالای سایت رئیس جمهور قبلی ایران این شعار نوشته است که "ما به زودی برمی گردیم."

این روزنامه آمریکایی افزود: بسیاری از تحلیلگران داخلی ایران بر این باورند که احمدی نژاد به صحنه سیاسی کشور باز خواهد گشت ولی بسیاری از مردم به طور دقیق از برنامه بعدی وی باخبر نیستند.

این روزنامه در ادامه خاطر نشان کرد: شانس بعدی برای احمدی نژاد انتخابات مجلس است و بعید است که این مرد 58 ساله مانند دیگر نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی وارد این رقابت سیاسی مهم کشور بشود و به احتمال زیاد در صورتی که وی وارد این عرصه رقابتی شود، به عنوان رئیس یک جنبش سیاسی اصولگرایی جدید وارد میدان خواهد شد.

واشنگتن پست در پایان نوشت: حضور اینترنتی سیاستمداران ایرانی، چیز جدیدی نیست و احمدی نژاد [و یا حامیان وی] پیش از این نیز سایت هایی را با شعارهایی منحصر به فرد راه اندازی کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: