« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۸۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
جمعی از معلمان کهگیلویه و بویراحمدی در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع کردند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
از بعضی شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرستانهای یاسوج ، دهدشت، چرام و..گزارش شده است که  صبح امروز (10 اسفندماه) جمع کثیری از فرهنگیان در اعتراض به وضعیت معیشتی خود در مقابل ساختمانهای آموزش و پرورش تجمع کردند .

به گزارش آوای دنا در این تجمع ،فرهنگیان خواستار توجه اساسی به وضعیت معیشتی ، امکانات رفاهی ، ارتقای حقوق و افزایش مزایای پایه فرهنگیان شدند.

آنها معتقدند : معلمین همواره پشتیبان نظام بوده و هستند و با عشق به سرکلاس درس می روند اما متاسفانه مشغله فراوان زندگی و عدم تناسب بین حقوق و وضعیت زندگی معلمین باعث شده است تا آنها روز به روز از وضعیت شغلی خود دلسرد و ناامید شوند.

گفته می شود، این اقدام معلمان همزمان با دبیران سراسر کشور بوده که بنا بوده در روز 10 اسفند ماه برگزار شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
2
سلام دیروز یک پیام داشتم میخوندم خنده ام گرفت صدر اعظم آلمان در واکنش به اعتراض پزشکان که چرا حقوق ما از معلمان کمتره با تعجب پرسید چطور انتظار دارید کسی را که شما را به اینجا رساند از خود پایین تر بدانید
شاید برای همینه اقتصاد و فرهنک ما و اونها اینقدر متفاوته
سید محمود کمالیان
|
United States
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
0
طرح رتبه بندی که از طرف وزیر آموزش و پرورش مطرح می شود تنها با هدف وقت کشی و تفرقه افکنی بین معلمان زحمت کش است چرا که همه فرهنگیان به نقش و جایگاه خود در نظام تعلیم و تربیت و جامعه واقفند و در همان راستا تلاش می کنند و این رویکرد وزیر تنها شانه خالی کردن از مسئولیتی است که متوجه ایشان است. از طرف دیگر از ایشان می پرسیم آیا در سایر وزارت خانه ها که افزایشی کمتر از حداکثر افزایش آموزش و پرورش نداشته اند آیا فیلتر هایی همچون رتبه بندی اجرا شده است؟ ای کاش منابع و ثروت های ملی همچون نفت ، گاز ، برق ، مخابرات ، بانکها ،آب ها و معادن و جنگلها و سواحل جنوبی کشور به طور عادلانه بین همه مردم ارگانها و سازمانها و وزارتخانه های مختلف کشور تقسیم شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: