« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
غریبی:تامین توزیع و کنترل آب شرب شهرستان لنده با جدیت در حال انجام است و در سال جدید تلاش خواهیم با تعریف پروژه ابرسانی به شهرستان لنده از طریق سد کوثر این مشکل را برطرف نماییم

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

طی دوهفته اخیر امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان مراتب گلایه و نارضایتی مردم از اداره کل آب و فاضلاب شهری را اعلام نمود.

خطیب جمعه لنده مدعی است که رسيدگي به وضعيت آب شهرستان لنده يك مطالبه عمومي است و مسئولان استاني بايد در اين خصوص جواب گوي مردم اين شهرستان باشند.
ایشان از مسئولان آب وفاضلاب استان كهگيلويه وبويراحمد درخواست نمود تا در يك كلام بگويند براي اين شهرستان تاكنون چه كار و اقدام اساسي انجام داده اند و  چرا از زير بار مسئوليت و جواب گويي به مردم كه ولي نعمت انقلاب هستند شانه خالي مي كنند.

حجت الاسلام کیانی اصل در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده مجددا انتقادات خود را مطرح و گفت: آنچه در تریبون نماز جمعه گفته می‌شود مشکلات و معضلاتی است که گریبان شهرستان لنده را گرفته است.

وی افزود: با توجه به درج جوابیه آبفای شهری استان در سایت‌های خبری باید این نکته را یادآور شویم که خدمات نظام در شهرستان لنده نادیده گرفته نشده و گلایه مردم از بی‌توجهی مسئولان استانی می باشد.

امام جمعه لنده از مسولان استانی درخواست نمود تا  به مردم بگویند که در سال گذشته چند پروژه آب در شهرستان لنده کلنگ‌زنی و یا افتتاح شده است؟! و  این خود سئوالی است که مسولان باید پاسخگوی آن باشند.

گفتنی است پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده غریبی رئیس دفتر ابفای شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی با بیان مشکلات موجود شهرستان لنده در حوزه اب گفت: تامین توزیع و کنترل آب شرب شهرستان لنده با جدیت در حال انجام است و در سال جدید تلاش خواهیم با تعریف پروژه ابرسانی به شهرستان لنده از طریق سد کوثر این مشکل را برطرف نماییم.

وی افزود طرح مشکلات در خطبه های نماز جمعه از سر دلسوزی می باشد و لذا تلاش خواهیم نمود تا مشکلات فوق را در اسرع وقت برطرف نماییم.

وی در پایان بخاطر وجود مشکلات در حوزه آبفای شهری شهرستان لنده از مردم این شهرستان عذرخواهی نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: