« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
حجت الاسلام الهی نیا : اعتکاف از برنامه های است که موجب تزکیه روح وروان انسان می‌شود و فرصت مناسبی است که با خدای خود خلوت کنیم

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

با هدف برنامه ریزی و ارائه راهکارهای فرهنگی، اولین جلسه اعتکاف به همت اداره تبلیغات اسلامی لنده و با حضور امام جمعه و جمعی از مسولین و  افراد فرهنگی این  شهرستان برگزار شد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ابتدای این جلسه با تبریک آغاز ماه رجب و همچنین ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع): اعتکاف را از سنت های حسنه ای دانست که به برکت انقلاب اسلامی احیاء شده است .

حجت الاسلام الهی نیاافزود: اعتکاف از برنامه های است که موجب تزکیه روح وروان انسان می‌شود و فرصت مناسبی است که با خدای خود خلوت کنیم و سه روز از امور دنیا جدا شویم.

وی تصریح کرد:کسانی که پشت صحنه این مراسم معنوی خدمت می کنند و مسولیت خدمت رسانی  به معتکفین عزیز را فراهم می نمایند اجر و مزدشان کمتر از معتکفین نیست.

رئیس تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت :امسال در دو تا از مساجد شهر لنده و در بعضی از روستاها مراسم اعتکاف خواهیم داشت وی از مسولام و مردم خواست تا به نحو مطلوب در این زمینه حضور و مساعدت مالی لازم  بعمل اورند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: