« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
این مراسم روحانی در سالن اجتماعات تازه تأسیس سپاه شهرستان با سخنرانی سردار پاسدار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

احمدعلی کریمی زاده:لازم است متولیان فرهنگی با برگزاری یادواره ها و همایشها،همچنین شعر و خاطره و جشنواره های مختلف به حفظ ارزش های شهدا بیش از پیش مبادرت ورزند وشهدا، این افلاکیان خاکی را. که همه چیز مان را مدیون از جان گذشتگی این ملکوتیان هستیم را به نسل آینده انتقال دهیم و قهرمانان ملی و حماسه سازان دینی را همواره یاد کنیم تا حس شهادت طلبی در جامعه تقویت شود.

زیرا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی )زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این تکلیف را دوصد چندان می کند و شوق بهرمندی از این فیض معنوی را مضاعف تر

سروان پاسدارمحمدی فرمانده سپاه شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار آوای دنا گفت: اگر آزادگی و عزت و غروری برای ما در جهان هست از صدقه سر شهداست و برگزاری برنامه های متعدد با نام شهیدان والا مقام و همچنین تکریم و جویای احوال بودن خانواده های محترم شهدا باید به صورت فرهنگی عمومی نهادینه شود .

حاج  محمدی از برگزاری یادواره ۹۰شهید شهرستان لنده در روز سه شنبه خبر داد و افزود:این مراسم روحانی در سالن اجتماعات تازه تأسیس سپاه شهرستان با سخنرانی سردار پاسدار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی از عموم مردم برای شرکت در یادواره سرداران شهید دعوت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: